woensdag 27 november 2013

KOUD

Ik merk bij Elise heel goed dat het frisser word want ze word een beetje dwars, ze doet niets maar is sneller onder de indruk van dingen en ze schrikt in het donker vaker. verder gaat het goed ze is wat stijfjes in de hals maar paar keer longeren en los gooien en dan volgende week weer een keertje rijden en zo weer op bouwen.

Kaya gaat ook goed! ze staat nu al in de achtertuin in de schuur tot de bak af is. ze heeft alleen zoveel energie dus iedere ochtend voor ik naar school ga longeer ik haar op een stuk land bij ons in de buurt. daar word ze rustig van maar de eerste keer sleurde ze me helemaal mee van blijdschap. het gaat tegenwoordig beter maar ik sta soms al om kwart over 6 ´sochtends buiten met haar!

daarom had ik allemaal geen tijd voor een bericht op de blog SORRY!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten