dinsdag 22 oktober 2013

Kaya verkeersmak

Vandaag dacht ik laat ik mijn vriendin ophalen van het station met Kaya. Toen we vertrokken gingen  de ezels balken, daar was ze erg van onder de indruk dus ik dacht al dat het niets zou worden langs de weg. Toen het wat rustiger werd stak ik over en via de stoep liep ik met Kaya naar het station. Er kwamen bussen, vrachtwagens, tractoren, treinen en auto´s langs en ze deed helemaal niets. We gingen het treinspoor over, ik had verwacht dat ze het niet zou durven want het is natuurlijk wel raar, maar ze liep er zonder probleem over heen. Me vriendin kwam met haar fiets en we gingen nog een stukje verder lopen daar waren ze bezig met vrachtwagen laden en lossen, we liepen er 2 meter vanaf  (en mijn vriendin fietste er nog steeds naast) zelfs daar gaf ze niets om. We gingen terrug en de ezels zagen Kaya aankomen en begonnen weer geluid te maken, weer vond ze dat eng. Daarna liepen we nog verder naar mijn huis en ze heeft daar kennis gemaakt met de honden, die ze heel leuk vond. Dus ze heeft het super gedaan.

Ik heb ook nog haar hoeven kunnen uitkrabben vandaag.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten